پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2472
-
الف
+

آشنایی با بازیگر نقش «آوین» در سریال سرجوخه

به بهانه پخش «سرجوخه»به بررسی کارنامه هنری بازیگر نقش "آوین" پرداخته‌ایم.

به بهانه پخش سریال «سرجوخه»به بررسی کارنامه هنری نازنین کیوانی بازیگر نقش "آوین" در این سریال پرداخته‌ایم.

به گزارش آی‌فیلم، نازنین کیوانی بازیگر جوان و با استعدادی است که  ۲ شهریور ۱۳۶۷ در تهران متولد شد. او تک فرزند است و در رشته گرافیک از دانشگاه هنر دانشگاه مشهد فارغ التحصیل شده است.

شروع فعالیت نازنین کیوانی 

شروع فعالیت نازنین کیوانی در سال ۱۳۹۴ با سریال «احضار» به کارگردانی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده بود که  در شبکه نمایش خانگی پخش شد. 

 او در سریال احضار در نقش پروا ایفای نقش کرد. شوهر پروا در سریال احضار با نام امیر، همسر نازنین کیوانی (آرش مهاجر) است که در این سریال با وی همبازی بوده است.

نازنین کیوانی پس از دو سال دوری از بازیگری، با بازی  در نقش اصلی سریال «مینو» به کارگردانی امیرمهدی پور وزیری در سال ۱۳۹۷ به تلویزیون بازگشت. او در سریال «مینو» نقش "ساره" همسر سابق "عماد" از شخصیت‌های اصلی فیلم را بازی می‌کند و سعی دارد زن پرستاری را که عماد به او دل بسته است، از میدان به در کند.

همچنین او در سریال «آشوب» ساخته کاظم راست‌گفتار با یکتا ناصر، لیلا اوتادی، آتیلا پسیانی همبازی بوده است. سریال «آشوب» در مورد زندگی یک پسر جوان است که با لقب آشوب در کافه‌های لاله‌زار تهران در دهه 30 خوانندگی می‌کند و درگیر اتفاقات جنجالی و ماجراجویانه می‌شود.

کیوانی در سال 1399 با سریال «چوب خط» به قاب تلویزیون بازگشت و سال 1400 هم با سریال سیاسی امنیتی «سرجوخه» در تلویزیون حاضر شد.

این بازیگر در ادامه فعالیت های خود بازی در سریال «تک سواران» به کارگردانی مسعود تکاور را تجربه کرد سپس در فیلم «ما همه باهم هستیم» نیز حضور داشت.

سریال سرجوخه

سرجوخه سریالی در ژانر اجتماعی است که روایت دو قصه موازی با دو طبقه اجتماعی متفاوت و زندگی دو شخصیت به نام های غلامرضا و  کیان می پردازد. این دو با دو طبقه اجتماعی متفاوت انگیزه ها و کشمکش های متفاوتی دارند. هر دوی آنها در مسیر رسیدن به عشق خود با موانع و چالش های گوناگونی روبرو می شوند که داستان را می سازد.

نازنین کیوانی نقش یک اینفلوئنسر اینستاگرامی را در سریال سرجوخه بازی کرده است.

لازم به ذکر است که سریال «سرجوخه» هر شب ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهد بود. 

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

ه ص / س م

نظر شما
ارسال نظر